Korzystamy z cookies

Serwis korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Blog

Kategorie

Trening z trenerem personalnym – czy warto?

Wprowadzenie do swojego codziennego życia odrobiny ruchu wymaga chęci i zaangażowania. Zwłaszcza gdy trudno znaleźć motywację, by wstać z kanapy. Pomocna okaże się ręka osobistego trenera!

dowiedz się więcej

Ćwiczenia z piłką na kręgosłup

Codzienny ból kręgosłupa może być spowodowany przeciążeniami, niewłaściwą postawą, jaką przyjmujemy na przykład przy biurku, bądź też zmianami zwyrodnieniowymi.

dowiedz się więcej

Ćwiczenia na pośladki i jędrne uda – trening na ładną pupę!

Ćwiczenia na pośladki cieszą się szczególną popularnością wśród pań. Są bowiem idealnym sposobem, by cieszyć się jędrną, uniesioną i widocznie zarysowaną pupą.

dowiedz się więcej

5 powodów, dla których ludzie ćwiczą w domu

Systematyczna aktywność fizyczna nie tylko pozwala zadbać o prawidłową sylwetkę, ale również pozytywnie wpływa na zdrowie i samopoczucie ćwiczącego.

dowiedz się więcej

Ćwiczenia wzmacniające mięśnie grzbietu – wzmocnij plecy!

Bolące plecy to dolegliwość, z którą boryka się coraz więcej osób. Siedzący tryb życia nie sprzyja bowiem kręgosłupowi. Żeby pozbyć się bólu i uchronić się przed wadami postawy, warto wzmocnić mięśnie

dowiedz się więcej

Najlepsze ćwiczenia na klatkę piersiową do domu i siłowni!

Wielu osobom trening klatki piersiowej kojarzy się głównie z pompkami. Tymczasem istnieje szereg ćwiczeń, które w o wiele skuteczniejszy sposób pozwalają na wyrzeźbienie i poszerzenie torsu.

dowiedz się więcej

Ćwiczenia na wzmocnienie kolan – pokonaj ból w kolanach!

Ból kolan to przykra dolegliwość, która skutecznie utrudnia człowiekowi prawidłowe funkcjonowanie. Bywa, że pojawia się znienacka i krzyżuje wszelkie plany.

dowiedz się więcej

Ćwiczenia na odcinek lędźwiowy – ćwiczenia na ból kręgosłupa!

Współcześnie bóle kręgosłupa doskwierają coraz większej liczbie osób. Problemy sygnalizuje zwłaszcza odcinek lędźwiowy, który odgrywa zasadniczą rolę w zapewnianiu prawidłowej postawy ciała.

dowiedz się więcej

Co pomaga na rwę kulszową? Ćwiczenia na rwę kulszową!

Pojawia się znienacka i może skutecznie utrudnić normalne funkcjonowanie – rwa kulszowa. Objawia się kłującym, ostrym bólem w odcinku lędźwiowym.

dowiedz się więcej

Ile razy w tygodniu ćwiczyć? Czy można ćwiczyć codziennie?

Ile razy w tygodniu ćwiczyć? To pytanie zadaje sobie każdy, kto chce zachować szczupłą sylwetkę, poprawić kondycję fizyczną i siłę czy też pozbyć się bólu kręgosłupa.

dowiedz się więcej

Ćwiczyć rano czy wieczorem, czyli kiedy najlepiej trenować?

Na efektywność ćwiczeń wpływ ma wiele czynników, w tym także pora dnia. Jeśli zastanawiasz się, czy lepiej ćwiczyć rano czy wieczorem, w tym artykule znajdziesz odpowiedź.

dowiedz się więcej

Regeneracja mięśni po treningu – jak się odpowiednio zregenerować?

Osoby początkujące często trenują bez wytchnienia. Myślą bowiem, że w ten sposób uda im się osiągnąć spektakularne efekty. Tymczasem regeneracja mięśni to klucz do sukcesu.

dowiedz się więcej

Trening funkcjonalny – czym jest i co daje?

Harmonijnie rozwija sylwetkę, sprzyja lepszej koordynacji ruchowej i wzmacnia całe ciało. Trening funkcjonalny, bo o nim mowa, cieszy się coraz większą popularnością.

dowiedz się więcej

Trening na redukcję – ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej

Redukcja tkanki tłuszczowej to nie lada wyzwanie. Żeby spalić nadprogramowe kilogramy, trzeba nie tylko zmienić nawyki żywieniowe, ale również zadbać o odpowiednią dawkę ruchu.

dowiedz się więcej

Total body conditioning (TBC) – czym jest trening ogólnorozwojowy?

Aktywność fizyczna to obok odpowiednio zbilansowanej diety główny filar zdrowego stylu życia. Bieganie, jazda na rowerze, joga, crossfit, pływanie czy też zumba – to tylko niektóre sposoby!

dowiedz się więcej

Trening cardio – co to jest trening wytrzymałościowy?

Regularna aktywność fizyczna to źródło wielu korzyści zdrowotnych. Nie tylko zapobiega chorobom, ale również poprawia samopoczucie.

dowiedz się więcej

Trening interwałowy – na czym polegają ćwiczenia interwałowe?

Szybkie efekty w postaci utraty tkanki tłuszczowej zapewnia trening interwałowy, który polega na intensywnych ćwiczeniach, wykonywanych w krótkich rundach.

dowiedz się więcej

Plan treningowy dla kobiet – ćwiczenia dla kobiet

Początki z aktywnym trybem życia nigdy nie są łatwe. Zwłaszcza gdy dotyczą one wizyt na siłowni.

dowiedz się więcej

Ćwiczenia na rzeźbę – plan treningowy na rzeźbę

Zamiana tkanki tłuszczowej na mięśnie wymaga intensywnych ćwiczeń siłowych i aerobowych, które zostaną wsparte odpowiednio przygotowaną dietą.

dowiedz się więcej

Trening na orbitreku – jak prawidłowo ćwiczyć na orbitreku?

Sprzęty treningowe angażujące różne partie mięśniowe są niezwykle cenione, zwłaszcza przez osoby, które chcą za jednym razem zrzucić zbędne kilogramy, poprawić kondycję i wzmocnić mięśnie.

dowiedz się więcej

Trening na kondycję – ćwiczenia wytrzymałościowe

Dobrze przygotowany trening wytrzymałościowy to najlepszy sposób na poprawę ogólnej wydolności organizmu, kondycji i wzmocnienie odporności.

dowiedz się więcej

Trening na bieżni – co daje i jak prawidłowo biegać na bieżni?

Choć bieganie na świeżym powietrzu to niezwykle efektywny sposób na wzrost wytrzymałości i zrzucenie zbędnych kilogramów, podobne korzyści uzyskasz także pod dachem.

dowiedz się więcej

Co jeść przed i po treningu? Dieta na trening

Plan treningowy nie powinien uwzględniać wyłącznie rodzaju i intensywności wykonywanych ćwiczeń. Musi zostać rozszerzony o pozostałe elementy, które także mają wpływ na uzyskiwane osiągi.

dowiedz się więcej

Kiedy brać białko? Przed czy po treningu?

Do głównych elementów diety każdego sportowca należy białko. Jest ono istotne zarówno dla osób trenujących sporty siłowe, jak i dla biegaczy, pływaków czy też rowerzystów.

dowiedz się więcej

Dieta na redukcję – co jeść na redukcję tkanki tłuszczowej?

Zrzucanie zbędnych kilogramów wcale nie musi wiązać się z głodówką i wielotygodniową katorgą. Ważne jest, aby jeść mniej, ale częściej – w określonych odstępach czasowych.

dowiedz się więcej

Jak obliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne?

Choć sama nazwa pojęcia zdradza poniekąd, do czego się odnosi, warto pokrótce je scharakteryzować. Zapotrzebowanie kcal wskazuje na ilość kalorii, jakiej potrzebuje organizm do funkcjonowania.

dowiedz się więcej

Dieta na rzeźbę – co jeść na rzeźbę ciała?

Intensywne ćwiczenia mające podkreślić wyrzeźbione mięśnie muszą zostać uzupełnione odpowiednią dietą. Bez tego trud włożony na siłowni może pójść na marne.

dowiedz się więcej

Co jeść przed i po bieganiu – posiłek na bieganie!

Podczas treningów biegowych, które mają przygotować Cię do zawodów, niezwykle ważna jest odpowiednia wydolność organizmu oraz kondycja.

dowiedz się więcej

Białko dawkowanie – jak dawkować białko serwatkowe?

Bez dostarczania do organizmu białka w odpowiednich ilościach, trudno myśleć o zbudowaniu muskulatury czy też znacznym zwiększeniu wydolności.

dowiedz się więcej

Ile gram tłuszczu dziennie w diecie sportowca?

Właściwy rozkład makroskładników jest niezwykle ważny w przypadku każdej diety. Pilnować powinni go zwłaszcza sportowcy, którym zależy na coraz lepszych osiągach.

dowiedz się więcej

Co pić przed, po oraz w trakcie treningu?

Niedostateczne nawodnienie organizmu przed, po oraz podczas treningu nie tylko przyczynia się do zmniejszenia Twojej sprawności i nasila zmęczenie, ale również może być przyczyną zasłabnięcia.

dowiedz się więcej

Fitnesski – dieta dla kobiet ćwiczących na siłowni!

Intensywne ćwiczenia fitness wymagają regularnego dostarczania do organizmu odpowiednich dawek energii. Bez tego trudno liczyć na dobre osiągi i efekt.

dowiedz się więcej

Jak schudnąć z brzucha? Odchudzanie brzucha!

Pozbycie się wystającego brzucha to główny cel większości osób przechodzących na dietę i zdrowy tryb życia. Żeby uzyskać pożądane efekty, warto pamiętać o kilku kluczowych zasadach.

dowiedz się więcej

Jak schudnąć z bioder? Ćwiczenia wyszczuplające biodra i uda!

Zbyt krągłe biodra często są wynikiem niewłaściwej diety (odkładający się tłuszcz) oraz braku aktywności fizycznej.

dowiedz się więcej

Ile kalorii spalamy? kalkulator spalania kalorii!

Prawdziwie efektywny plan treningowy ustalany jest na podstawie dziennego zapotrzebowania energetycznego. Poznana wartość pozwala określić rodzaj ćwiczeń.

dowiedz się więcej

Jak schudnąć na twarzy? Ćwiczenia na drugi podbródek!

Pulchna twarz i zwisająca skóra pod brodą to problemy wielu osób. Drugi podbródek można jednak wyeliminować. W jaki sposób?

dowiedz się więcej

Ćwiczenia wyszczuplające – odchudzanie na idealną figurę!

Uzyskanie wymodelowanej, szczupłej sylwetki będzie możliwe tylko za sprawą regularnych ćwiczeń, skupiających się na konkretnych partiach ciała.

dowiedz się więcej

Odchudzanie po porodzie – jak schudnąć po ciąży?

Zrzucenie zbędnych kilogramów to cel wielu świeżo upieczonych mam. Osiągnąć można go poprzez regularne ćwiczenia dostosowane do możliwości swojego organizmu.

dowiedz się więcej

Jak schudnąć z nóg – ćwiczenia na wyszczuplenie nóg!

Szczupłe, wysportowane nogi to marzenie przede wszystkim kobiet, choć panowie również robią wiele, aby wyglądały jak najlepiej.

dowiedz się więcej

Jak schudnąć przy niedoczynności tarczycy (Hashimoto)?

Właściwa dieta połączona z aktywnością fizyczną jest niezwykle ważna w przypadku choroby Hashimoto. Pozwala kontrolować wagę ciała, a także dostarczać do organizmu niezbędne składniki odżywcze.

dowiedz się więcej

Czy kawa odchudza? Kawa a odchudzanie!

Choć właściwości kawy są powszechnie znane, okazuje się, że cały czas można znaleźć dla niej nowe zastosowanie. Na przykład wspomaganie odchudzania.

dowiedz się więcej

Trening funkcjonalny – najlepszy sposób na trening w domu!

Myślisz nad zbudowaniem formy i zrzuceniem zbędnych kilogramów, ale nie chcesz wychodzić z domu? Nic straconego.

dowiedz się więcej

Ćwiczenia na brzuch – jakie ćwiczenia wykonywać na płaski brzuch?

Płaski brzuch to marzenie niejednej osoby. Regularny trening połączony z odpowiednią dietą pozwoli osiągnąć ten cel.

dowiedz się więcej