Korzystamy z cookies

Serwis korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

zdalne treningi z trenerem

Program treningowy zaprogramowałem na rok współpracy, po to aby TWOJE CIAŁO nie  miało stagnacji.

System nazywa się 4×4 i ma 6 wyzwań. Każdy etap to 3 treningi główne, które wykonasz 3 razy. Dopiero po skończeniu 9 treningów z każdego WYZWANIA idziesz do wyzwania następnego. Takie programowanie pozwoli nam wzmocnić Twoje ciało w różnych płaszczyznach. Nauczę Cię poprawnej techniki, wzmocnisz mięśnie trzymające kręgosłup i pozbędziesz się bólu. 

 

Program treningowy 4x4 składa się z kilku etapów – wyzwań, które należy wykonywać w określonej kolejności. Dowiesz się z niego m.in., jak ustawić ciało względem wykonywanego ruchu oraz jak ustabilizować kręgosłup, by zachować jego naturalną krzywiznę podczas uprawiania aktywności fizycznej.

Ułatwi Ci to nie tylko wykonywanie ćwiczeń, ale i codzienne funkcjonowanie.

Wyzwania:

  • 1

    Zbudowanie odpowiednich wzorców ruchowych oraz ćwiczenia korekcyjne

    To fundament, bez którego dalsza praca nad sylwetką mogłaby szkodzić zdrowiu. W ramach tego wyzwania trenujący uczy się odpowiedniej techniki wykonywania ruchów, tak aby odciążyć plecy i zmniejszyć ryzyko wystąpienie kontuzji w kolejnych etapach.

  • 2

    Stabilizacja stawów i całego ciała

    Wyzwanie to polega na wypracowaniu sobie „gorsetu”, który podtrzymuje całą sylwetkę i zapewnia stabilizację ciała podczas ćwiczeń. Na tym etapie trenujący koncentruje się na wzmacnianiu mięśni głębokich.

  • 3

    Poprawa wytrzymałości mięśniowej

    W ramach tego wyzwania ćwiczący utrzymuje ciężar lub napina mięśnie w jednej pozycji przez określony czas, tak aby zwiększyć wytrzymałość mięśniową, a jednocześnie nie dopuścić do niedotlenienia mięśni.

  • 4

    Budowanie siły

    Dopiero gdy wszystkie elementy biochemiczne i fizjologiczne, kontrola historyczna oraz umiejętności techniczne idą ze sobą w parze, ćwiczący może rozpocząć trening siły.

  • 5

    Budowanie szybkości, mocy i zwinności

    W ramach tego wyzwania ćwiczący utrzymuje ciężar lub napina mięśnie w jednej pozycji przez określony czas, tak aby zwiększyć wytrzymałość mięśniową, a jednocześnie nie dopuścić do niedotlenienia mięśni.

  • 6

    Trening funkcjonalny

    To końcowy etap treningu 4x4 zarezerwowany dla osób zaawansowanych, które przeszły poprzednie etapy. W jego ramach ćwiczący rozwija wszystkie cechy motoryczne i trenuje w różnych płaszczyznach. Jest bowiem świadomy ruchu w bezpiecznej dla swojego ciała strefie.

Obejrzyj przykładowy trening i zobacz jak to działa

Przygotuj sprzęt:

  • trening na klatkę piersiową
    mata
  • trening weak points
    joga ball
  • trening na plecy
    powerband 2 szt. opór mniejszy i średni
  • trening na uda
    kanapa
Wideo prezentujące trening
Miniatura wideo prezentującego trening
  • Czas każdego treningu:

    30 min

  • Częstotliwość:

    min. 3 razy w tygodniu

Przejdź do zakładki ZAREJESTRUJ SIĘ ! Witam w zespole 

Twój trener – Adrian Grygiewicz