Korzystamy z cookies

Serwis korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Blog

co jeść przed i po treningu
Co jeść przed i po treningu? Dieta na trening

Plan treningowy nie powinien uwzględniać wyłącznie rodzaju i intensywności wykonywanych ćwiczeń. Musi zostać rozszerzony o pozostałe elementy, które także mają wpływ na uzyskiwane osiągi.

dowiedz się więcej

Kiedy brać białko? Przed czy po treningu?

Do głównych elementów diety każdego sportowca należy białko. Jest ono istotne zarówno dla osób trenujących sporty siłowe, jak i dla biegaczy, pływaków czy też rowerzystów.

dowiedz się więcej

Dieta na redukcję – co jeść na redukcję tkanki tłuszczowej?

Zrzucanie zbędnych kilogramów wcale nie musi wiązać się z głodówką i wielotygodniową katorgą. Ważne jest, aby jeść mniej, ale częściej – w określonych odstępach czasowych.

dowiedz się więcej

Jak obliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne?

Choć sama nazwa pojęcia zdradza poniekąd, do czego się odnosi, warto pokrótce je scharakteryzować. Zapotrzebowanie kcal wskazuje na ilość kalorii, jakiej potrzebuje organizm do funkcjonowania.

dowiedz się więcej

na czym polega redukcja
Dieta na rzeźbę – co jeść na rzeźbę ciała?

Intensywne ćwiczenia mające podkreślić wyrzeźbione mięśnie muszą zostać uzupełnione odpowiednią dietą. Bez tego trud włożony na siłowni może pójść na marne.

dowiedz się więcej

co jeść przed i po treningu
Co jeść przed i po bieganiu – posiłek na bieganie!

Podczas treningów biegowych, które mają przygotować Cię do zawodów, niezwykle ważna jest odpowiednia wydolność organizmu oraz kondycja.

dowiedz się więcej

Białko dawkowanie – jak dawkować białko serwatkowe?

Bez dostarczania do organizmu białka w odpowiednich ilościach, trudno myśleć o zbudowaniu muskulatury czy też znacznym zwiększeniu wydolności.

dowiedz się więcej

Ile gram tłuszczu dziennie w diecie sportowca?

Właściwy rozkład makroskładników jest niezwykle ważny w przypadku każdej diety. Pilnować powinni go zwłaszcza sportowcy, którym zależy na coraz lepszych osiągach.

dowiedz się więcej